tisdag 17 februari 2009

Oj vad tiden går.....




Oj vad tiden går, Jag hinner inte riktigt med min blogg just nu.

TUSEN TACK för alla goa kommentarer!

Jag har varit ute på lite jobb med min kära kollega Mari. Det är alltid lika trevligt när vi är ute och jobbar. Vi har varit i två fantastiska hem. 

Jag är lite insnöad på det industriella just nu. Har nya lampor ovanför köksbordet som jag köpte på Formex mässan av en av mina leverantörer. Kolla bara in fästet ovanför själva skärmen, det är så häftigt. Sedan fyndade jag en "ruffig" låda på loppis härom veckan. 

I morgon bär det av till huvudstaden en snabbis.

Hoppas att jag snart ska kunna visa lite mer från bygget.

Ha de gott/Helena

14 kommentarer:

Viveka i Bläckhornet sa...

Jaa, jag gillar också den här lite industriella looken. såg att HM kommer med inredning bla i den stilen. Blir spännande att se vad det är...

kram Viveka

Hem och Lycka sa...

Grymt fin lampa! Jag gillar också det industriella och ruffa, bryter av snyggt det vita.

kram

marie sa...

Det var riktigt snygga lampor som du har köpt! Väldigt snygga kontraster mot det lantligt vita. Och så tycker jag att du tar så himla fina bilder och man blir så sugen på att köpa lite nytt gammalt!;)
Vilka fina hem ni har besökt, kul att få se sen!!
Kram Marie minlillaveranda

Lilla huset på prärien sa...

Åh gud så snygg lampa! Precis en sådan jag letar efter. Vilken leverantör var det? Jag letar med ljus o lykta efter en gammal lampa i den stilen, vill helst inte ha nyproducerad... inte helt lätt att hitta.

Kul att du är ute på så mycket jobb :) Du får rapportera på bloggen vilka tidningar du hamnar i!

Kram Jenny

hemtrevnad marie sa...

Verkligen fina lampor!!
Kul med nya reportage!!
Du berättar väl var och när!!
Vill du ha chansen att vinna en handmålad rullgardin, är du välkommen till mig och mitt 1-årsjubileum!
kram

me and alice sa...

Hej Helena!
Mmmm... Vilka läckerheter du visar!
Hoppas ni får en bra dag i Stockholm!
Kram Susanne

Tulipa sa...

Så snyggt du satt ihop bokstäverna på väggen!
och ja - det industriella är supersnyggt!
(Dock inget jag gillat förut.)

Ha en skön vecka!

Mariette

Badhusviken sa...

ursnygga lampor, blev helt kär i plåtskåpen som var i Olson o Jensens monter på mässan. Kan inte glömma dom.Har nog också blivit biten av den industriella looken. Det hade jag aldrig trott för något år sedan. men det är väl tur man kan ändra sig.:)
Kram Susanne

sabina sa...

Jag blir alltid inspirerad när jag tittar in här. Så också nu... Trevlig helg!

In my house sa...

Hej hej.... ag håller med, fast jag är inte insnöad på de industriella,,, jag är helt FAST =) =)
Kul med era underbara jobb,,,, Mari (sån himla go och tjej) va hos oss häromdagen,,, och gjorde köksreportage,,, hon och Johanna!!!! så FRUKTANSVÄRT duktiga!!!!!

Självklart älskar jag dina lampor!! =) =)

Kram josse

syster doris sa...

Tokfina lampor du kommit över!!
Kram o trevlig helg!

Jes/Vita villa vila sa...

Å supersnygg lampa verkligen!!!

Din blogg är jättefin & jag njuter av att besöka den :) Tack för inspirationen!

Jes

Vita rum sa...

Så jättefint! Jag tittar gärna in fler gånger! Ha en jättefin vecka! Kram, Veronica.

In my house sa...

Fniss hihi,,,, jag skrattade till när jag läste (tack för alla kommentarer hos mig) som du skrev såååååå snällt till mig!!!!
- Blev full i skratt för jag kände själv att jag säkert kommeterar varje inlägg =) Men det är ju för att jag tycker du har det så himla fint!!!!!! =) =)

- Jag är spänd på vårat kökreportage,,,,,, men de kommer bli så fint,,, dom är ju såååå otroligt duktiga!!!! jsg är helt imponerad!!!


Tack tack och kram på dig!!!!! j