måndag 4 januari 2010

Öpettider


Godmorgon vita vinterland!

I dag är det måndag och jag har en arbetsdag hemma. Jag har återgått till mina ordinarie öppettider i butiken och har stängt måndagar. I dag blir det lite kontorsarbete och lite fix i butiken på kvällen. Ska ta min man till hjälp och bygga en hylla samt sätta upp två lampor i taket. Det är betongtak så det är inte bara att sätta upp en krok där inte:)
"Lillprinsen" är ute hos mormor och morfar och har mysigt med dem. I går kväll när jag pratade med honom hade mormor och han redan hunnit varit ute i snön och gjort snö änglar och kastat snöboll. I dag skulle de ut och åka tåg.

Öppettider i butiken:
Måndagar stängt
Tisdag - Fredag 11 - 18
Lördag 11 - 15

Ha en underbar dag/Helena

3 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Vad skönt att vara utvilad. Mysigt att pyssla i butiken. Här myser vi några dagar till innan allvaret börjar igen.

Ha det bra!
Kram L-L

Lyktor och Tyg sa...

Hej kanske jag dyker upp en lördag i januari, vi får se. Jag vill ju så gärna upp till mina barnbarn.
Längtar att titta in i din butik.
kram Kristina

NeMa Design sa...

Åhhh så mysig blogg du har!! Hittade in här för första gången, men inte sista det kan jag lova!
Hoppas att du får en fin, vintrig start på nya året.
Kram Malin ♥♥♥