torsdag 3 februari 2011

DAY HOME

HEJ!!!

Nu har det gått en hel månad på det nya året:) Vi är inne i februari och allt känns redan lite ljusare!

Här har det varit en hel del inköp den senaste tiden. Formex i fyra hela dagar var underbart!
Vi bodde på fint hotell och åt god mat. Vi besökte även IS-BAREN syster och jag!! Allt var av is, till och med glasen vi drack ur:)

Det har börjat komma hem en hel del nyheter till butiken. Jag har fått min första riktiga sändning (hade lite saker i höstas) från DAY HOME. De fina ord kuddarna, "tassel" nyckelringar,hampa mattor mm.

Visar några "Day Quotes" kuddar idag.

Alla dessa går utmärkt att beställa och få skickade. Maila mig bara så fixar vi detta, helenaskarp@hotmail.com

Priserna är:
299 kr för 40*40 cm (exl. innerkuddar)
349 kr för 40*60 cm
Frakten blir 50 kr för 1-2 kuddar.



Ha de gott/Helena

8 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Åh dessa underbara kudder!! Vill ha dem allihop :)

Kram Jes

7th-Heaven sa...

Utrolig kule puter! Day har virkelig mye fint.
Jeg er så glad i de putene til Day som er like disse men har bilder av insekter på jeg da;)
Klemmer fra Line

Vintage sa...

Jättefina kudda,kan man ju aldrig få för många av juh! Ha en fin dag Kram susanne

PictureBook.. mine. sa...

Pretty.

Två systrar sa...

Åh, jag älskar text på längden och tvären, vi hann med Formex en dag, skulle ha inspelning av den tv serie jag ska vara med i ( med anne lundberg ) samt lite annat så vi fick beta av allt på några timmar, men ett glas vin hann vi allt med på lunchen också :-) Vi hittade massor till butiken, och allt vill man köpa hem själv också! Hihi Ha det så gott / C&M

Fru Trippel sa...

Hei:)

Den tunikaen og kappen du har på deg i innlgget: onsdag den 13:e oktober 2010 Tunika & kappa-

Er det mulig å få tak i enda?
Sender du evt. til Norge?

Mvh
Monica

Unknown sa...

Herlige puter Helena..jeg ønsker med alle.
Happy Valentine til deg.
Klem...Ellen

Två små rum sa...

Hej! Vilka roliga kuddar! Hittade din blogg och den är helt fantastisk! Lägger till dig i min blogglista direkt!
Kram Mia